Energhia: "traballu aíntru" - Tottu su chi nos serbit este in su sole..
Pro ite custu blog?
Custu est unu blog pitichedhedhu pro faedhàre intra nois de su chi nos piaghet de prusu, este a narrere su mundu de s'Energhia. M'ana iscusare sos puritanos de sa limba sarda si su ch'iscrio no este su menzus, ma este unu modu commente un'atteru pro comintzare. Duncas benebénnius cumpanzos de viazu!
Sul sito del GSE www.gsel.it è possibile consultare e scaricare la Guida al nuovo conto energia.La pubblicazione, curata dal Gestore dei Servizi Elettrici in collaborazione, per alcuni aspetti, con gli uffici tecnici dell'Autorità per l'energia elettrica e il gas, si propone di rappresentare un agevole e completo strumento di consultazione per tutti coloro che intendono realizzare un impianto fotovoltaico e richiedere i relativi incentivi. La guida si articola in due parti. Nella prima sono presentate le innovazioni introdotte dal decreto del 19 febbraio 2007, le indicazioni generali per la realizzazione e la connessione dell'impianto alla rete e le modalità di accesso agli incentivi. Nella seconda sono approfonditi alcuni aspetti generali e specifici. Infine, in appendice, è riportato un sintetico glossario.
Fit una die ’e iberru mala e fritta, fit bentu, fit froccande a frocca lada e Mariedda, tottu tostorada, ghirabat chin sa brocca da Istiritta. Buffándesi sas úngras, poveritta… fachiat a cada passu s’arressada, e dae sa fardettedda istrazzulada nch’essiat un’anchichedda biaitta. Mentras andabat gai arressa arressa, istabat annottándesi sa frocca ch’imbiancabat una murichessa, cando trabuccat e – a terra sa brocca! – Mariedda pranghende tando pessat chi li cazzan su frittu chin sa socca!
Nessun commento:
Posta un commento